News & Events

Reflecting the professional and practice-based strengths of several of its academic institutes, the University has a strong focus on applied research. Designed to shape and influence the practice of teachers, health professionals, coaches and managers.

The News & Events

SPOTLIGHT BLOG FROM

THE UNIVERSITY OF ZAHAR

Campus Life

UPCOMING EVENTS

Info sessions. Guest speakers. Art installations. Chapel services. The world is full of things to know, stories to tell, places to go and people to see. Engage with others and experience something new today.

Apr 29 12:00 am

Somatic Meditation